![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kroppen ändras - klädstilen med den...
Ålder, hormoner och ett stillasittande arbete har gjort att min kropp ändras. Det är kanske ofrånkomligt. Trots samma vikt och ett ändå rörligt liv så har midjan fått ett nytt "mjukt" lager. Jag har alltid haft ganska bred midja och smala höfter vilket har lett till att jag numera är helt fyrkantig.
Jag inser att jag måste leta efter nya typer av mönster. Snäva kjolar och "fodralklänningar" fungerar helt enkelt inte längre. Jag försöker hitta kläder som är snälla mot min "nya" figur, men istället för att dölja tycker jag att de snarare framhäver min brist på former, eller så ser jag gravid ut... Jag är ännu inte riktigt mogen att svepa in mig i lager på lager av tunnt lin med en sjal som "pricken över i", om ni förstår vad jag menar... Ni som känner igen er - snälla dela med er av era bästa tips! Vad känner ni er vackra i? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:20.