![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har fått texten spärrat medlemskap när jag försökt gå in på någons sida, vad menas med det? vad är skillnaden mellan det och avslutat medlemskap? Har man blivit utkastad eller kan jag inte komma in på personens sida utan att ha blivit godkänd?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Personen i fråga har blivit utslängd, troligen för att denne ej följt reglerna på något vis. M a o så är skillnade att avslutar gör man själv, spärrar gör moderatorer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Det stod typ "Medlemskapet spärrat eller raderat" - en generell text för alla varianter på avslutning av medlemskap. Så det behöver inte betyda att den du kikade på var "utkastad" (det är mkt få sådana), mest troligt någon som avslutat sitt medlemskap själv.
Jag ändrade texten nu till det än mer generella "Medlemskap avslutat" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Hm, konstigt detta, jag fick precis oxå upp texten "spärrat medlemskap", när jag klickade på ett namn på en medlem, vid en bildkommentar.
Annars ser man ju ibland att det står "avslutat medlemskap" vid vissa bildkommentarer. Någon skillnad måste det ju ändå vara?? Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.