![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Overlockmaskin til nybegynner
Er dette http://www.somsenteret.no/public.asp...6&Product=1287 en god overlockmaskin for en nybegynner? Finnes det enda billigere maskiner enn dette, som er av god kvalitet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en huskylock s15 som är bra och enkel att förstå, den syr och klipper bra. Gav ca 4000 kr för den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bra!
![]() ![]() ![]() Har disse billigvariantene alle funksjonene man trenger for å sy hverdagsklær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För vardagssömnad funkar oftast de billiga overlockarna bra men det beror ju såklart på vad det är man vill ha. Jag har en brother overlock 3034 som jag är helnöjd med, köpte den från SMD och notan inklusive frakt hamnade på ca 3000kr.
Fördelen med brother är att den är extremt enkel att förstå och trä, hade aldrig sytt på overlock när jag köpte den men det var i princip bara att köra. ![]() Den har det vanligaste sömmarna, olika overlockar, rull fållsöm, blind fållsöm och flatlock. För mig räcker det bra men som sagt, allt beror på vad man själv vill ha. Lycka till med köpet och glad midsommar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19.