![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ska köpa min första maskin!
Hej!
Jag fyller snart 18 år och ska köpa min första maskin tillsammans med mina föräldrar. Just nu syr jag på mammas husqvarna från -94 eller så. Den får helst inte kosta mer än 25 000 och jag har kollat på två maskiner, Husqvarna Designer Topaz 30 och Pfaff Creative 2.0. Jag har en del frågor som det kanske finns svar på här. Jag vill ha en maskin som jag kan sy i vad som helst (tjocka jeanstyger, elastisk trikå och fjärilstunna sidentyger) och jag vill kunna göra egna broderier helt från grunden. Den ska dessutom hålla en livstid. Inte lite krav jag ställer. Haha! ![]() Jag bor i Luleå och de butiker som finns här är Husqvarna, Singer/Pfaff och Bernina. Det känns enklast att köpa någon av dem eftersom att jag då inte behöver skicka iväg maskinen utifall att det skulle behövas service. Jag ber om ursäkt om dessa frågor har kommit upp någonstans men jag letade som en tok och hittade ingenting. Vänliga hälsningar Fanny Senast redigerad av fannibu den 2009-02-25 klockan 14:50. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:22.