![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Har ni samma problem?
Ska försöka skriva så att ni förstår vad jag menar(inte så lätt)
Min maskin har svårt när det blir skillnader i tjockleken på det man syr. tex. som vid bifogad bild när jag fållar upp kanten och syr med raksöm. När man kommer till en söm som man syr över då slutar den mata för att det är för tjockt.. Jag lyfter pressarfoten, sänker igen, syr ett stygn, lyfter igen. Detta har varit ända sättet, men det blir inte snyggt, stygnen blir olika långa och ibland öglor i sömmen. Det är ännu värre när jag ska sy knapphåll, då får jag hela tiden hålla koll på matningen och hjälpa till med matningen, foten är av plast vilken gör att minsta lilla skillnad i tjockleken gör att matningen stannar. Har ni sådana problem? eller är min symaskin dålig? Jag har en Brother 2010 |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:03.