![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips och inspiration
Jag har suttit större delen av dagen och sytt så nu börjar jag få hjärnstillestånd... Jag har ett vitt linne som är ganska tunt och genomskinligt. Det är tajt och har breda axelband. Grejen är den att det ser väldigt tråkigt ut men jag kommer inte på vad jag ska göra med det. Jag har textilfärg, band, paljetter och grejer men jag kommer ändå inte på...
Några förslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket underbart dilemma!
Du har nog jobbat så intensivt att det är dags att ta en paus, göra något annat, göra något TRÅKIGT, så att du får inspirationen tillbaka. Det brukar funka för mig i alla fall. Särskilt bra är att sätta igång med något som känns urtrist, som t ex att rengöra något grundligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det låter som att det är dags att skura badrummet ordentligt. Med ordentligt menar jag kakel, under badkaret och rensa alla rör till badkar och handfat. Hjärnan rensas garanterat under tiden och sedan har man ett badrum som skiner! Och mycket inspiration till andra projekt eftersom man har lyckats med något som jag tycker är rent ut sagt skittråkigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
När jag gör någonting annat så glömmer jag bort det jag sytt och sedan dröjer det så innan jag kommer ihåg det igen... Därför är det bäst att bara köra på, det är också därför jag syr i perioder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:55.