![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Har sett att många har beställt från SMD i England. Men när jag jämförde den siten med www.sewingmachine-sales.co.uk så var deras pris bättre. De skickar med ett "sypaket" värt 70 pund, dock fick jag inte fram vad den innehåller. Och det ska ta 2-3 dagar att skicka till Sverige.
Är det någon annan här som har handlat från Sewing Machine Sales? Funderar stark på att sälja min keyboard för att beställa en Janome Coverpro 100cp.......Har en känsla av att jag kommer sy mer än vad jag spelar....... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Köpte två maskiner från SMD i England före jul en Janome 644D och en dito Cowerpro 1000CP. Allt fungerade utmärkt, leverans på en vecka.
Dom sände tom mer ett par adaptrar för stickpropparna så jag slapp byta från engelska till svenska, bara sätta i proppen i väggen och köra. I mitt fall var tillbehörssatsen en massa, 50 st, 1000-meters trådrullar per maskin i olika färger. En del här på forumet har klagat på kvaliten på denna tråd men för mig har tråden sytt bra. Sen ett paket med 5 saxar och några andra småprylar. Enda problemet var att posten här i Stockolm inte körde ut paketet, utan jag fick själv åka till postterminalen och hämta ut ett jättepaket med två väl inslagna maskiner. Men som helhet - jag kan bara rekommendera SMD ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
SMD är inte samma sida som Stinas frågade efter. Det var verkligen skillnad i pris på coverpron.
Stinas du kan klicka på bilden på paketet så ser du vad det är i. Flera olika saxar, trådar och lite annat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Symaskiner utomlands
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Senast redigerad av Ann1e den 2009-01-28 klockan 11:07. Anledning: rättat fel i adressen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gämförelse mellan tillbehören
Nu tittade jag på sybehören.....de var ungefär samma innehåll som hos SMD...men här fick man kvalitetstrådrullar från Madeira..det värdesätter jag.
Nu är bara att hoppas att jag får keyborden såld...annonsen är nu ute på nätet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Är det verkligen rätt länkat som Ann1e skrivit - denna länk http://www.sewingmachinesdirect.co.uk/ är väl där dom flesta har handlat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
köpte min singer futura ce-250 här: http://stores.ebay.co.uk/tysonsewingshop
tycker de hade mycket bra priser fick med 40 rullar brother country brodertråd. har även handlat hos :http://www.sewingmachine-sales.co.uk/ fick doch inget på köpet eftersom maskinen var köpt via ebay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Men det stämmer inte att den sidan är billigare än SMD, eftersom du hos SMD får maskinen £5 billigare än det billigaste priset du kan hitta någon annanstans, enligt deras lägsta-pris-garanti. Det är bara att skriva och fråga. Eftersom den sida du hänvisar till dessutom tar betalt för det verkliga fraktpriset, så tvivlar jag på att de kan klå SMDs £35 i fraktkostnad. Jag köpte just en Pfaff Coverlock 4874 hos SMD. Den kostade där egentligen £1149, men jag påpekade att en annan site bara tog £910 för den, varpå SMD gav mig prisförslaget £885, så jag fick den t.o.m. mer än de där £5 billigare som de lovar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Citat:
Annette Senast redigerad av Ann1e den 2009-01-28 klockan 11:10. Anledning: jag har ändrat adressen i mitt förra inlägg till korrekt adress |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jo jag blev allt lite snopen när jag följde länken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Tack för tipset Sara, om lägsta pris....De ska jag utnyttja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:41.