![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Söker fysisk person i USA
Hej alla syvänner
Jag skulle behöva hjälp av en person boende i USA att köpa ett program att skicka till mig. Min nya dator har Vista och mitt grafikprogram fungerar inte i det op systemet. Provade köpa en cd på nätet men det går inte. Jag är i stort behov av programmet för att kunna redigera bilder till mina kunders hemsidor. Någon här som kan hjälpa mig skicka ett program från USA? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu vet jag förstås inte alls om du redan förkastat alternativet
att köpa nedladdningsversion med nedladdningsgaranti, eller ens vilket program du är ute efter...? Men jag köpte PSPX2 med 2 års nedladdningsgaranti från Corels USA-shop på kanonerbjudande ganska nyligen. (Man kan väl även bränna en egen säkerhetskopia på programmet. ...och förstås spara sina licenskoder på ett annat 'säkert' ställe, dvs inte i datorn ![]() Corel har iaf nu en "first time shopper"-sale tom 31/jan 2009 i USA-shoppen; PSPX2 med 2 års nedladdningsgaranti kostar ca 650:- sek Photo Impact X3 med 2 års nedladdningsgaranti kostar ca 483:- sek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är just Photoimpact x3 jag vill åt. Har inte ens sett nerladdningsgarantin. Kan man verkligen bränna filen och den funkar att installera igen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På Corel dyker alternativet att köpa nedladdningsgaranti
på 2 år automatiskt upp i varukorgen, men först när man lagt en vara däri. Garantin kostar i dagsläget 7.99 USD Så här står det om nedladdningsgarantin; "Protect yourself with download insurance! In today’s world, it’s not uncommon to change computers, encounter a virus, reformat your hard drive, or face any other multitude of computer problems. With download insurance you can enjoy the following benefits: # Peace of mind – never worry about losing your CD(s) again, we will retain a backup copy of your digital file for a period of up to 2 years # Convenience – need to re’install your software? Simply contact us and we will send you your file to re’download your software anyplace, anywhere # Savings! – for less than 1 cent per day over 2 years you can save on costs of ordering a replacement CD which can cost upwards of $25.00 USD" Jag gillade det här med nedladdningsgaranti, jag är nämligen jättebra på att tappa bort saker, som t ex programskivor... ![]() Så jag har inte själv prövat att bränna ngn säkerhetskopia på varken installationsfilen eller det uppackade & installerade programmet. Så kanske någon annan, betydligt mer datakunnig medlem kan vara så snäll & hjälpa till med just den frågan... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack, jag laddar för fullt nu!
Och tack Mikael för mailet. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:51.