![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lägga ut jeans?
Hej!
Jag har levis 507/550 som jag skulle vilja lägga ut lite nertill. Dom är lite för smala nere vid skorna,vill att byxorna lägger sig lite snyggare nere vid skorna,lägger sig lite "över" så att säga. Är det här lätt att fixa?Hur lång tid kan det ta?Om jag lämnar bort jobbet,hur mkt kan det kosta? http://img93.imageshack.us/my.php?im...015copylj8.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Att lägga ut går inte att göra bara sådär. Det behövs extra tyg att lägga in där man vill ha mer vidd. Jeanstyg går inte att få "samma" av då det blöder på ett väldigt speciellt. Du kommer alltså få en trekant i en mer eller mindre avvikande färg i ytter- respektive innersöm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok,tack för det.Är även lite för gammal för att klippa upp dom nertill,för att det ska lägga sig lite snyggare.Synd att behöva sluta använda byxorna för att dom inte "faller" tillräckligt snyggt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:05.