![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() eller så. Jag skulle vilja ha ett party till hösten men känner inte längre någon som säljer. Gör ni? Tacksam för all hjälp. kram Mia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan!
Min närmaste granne säljer Tupperware! Och vi bor ju precis som du i Huddinge... ![]() Jag sålde själv Tupperware för några år sedan, men slutade med det. Grannfrun är dock väldigt aktiv med detta, så hör av dig ![]() /Gunilla Hultin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gunilla det vore toppen, kan du inte maila mig. kramis Mia mia_sese@yahoo.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hei jeg er ikke forhandler av Tupperware , men jeg bruker det veldig mye,-spesielt i seilbåten vår.-Kjempepraktisk!-Kan absolutt anbefales.
-- Nytt fra meg er at jeg er blitt distributør for Tahitian Noni,-er det noen som vil vite mer om det, så ta gjerne kontakt. Jeg holder på å lage en hjemmeside ,men er ikke helt ferdig enda.-men dere er velkommen til å gå inn og se [URL=http://www.123hjemmeside.dk/mednoni/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:07.