![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag undrar om det inte vore ide att ta bort gamla trådar? Har sett inlägg som är 3-4 år gamla. Nya medlemmar kan ju bli lite konfunderade och, som jag såg igår, gå in och svara på åldriga frågor. Ett år gamla trådar är väl lagom att låta "ligga" kvar - mitt förslag.
Barbro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Nej diskussionsforumet är utmärkt att ha som arkiv och söka i för att hitta svar på sina frågor, så där rensar vi inte bort något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Håller med Ulrika, jag har många gånger hittat bra information i riktigt gamla trådar. Men visst, informationen "åldras" väl olika fort beroende på om det handlar om sticketekniker, tygaffärer, syträffar eller något annat. Men jag tycker nog att det är bättre att låta några för många trådar ligga kvar än att råka ta bort någon som är gammal men väldigt relevant innehåll i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gamla trådar är bra att ha. Dom har varit guld att läsa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag tycker också att gamla trådar är bra att spara, man hittar bra tips där med. Dessutom är det väl inget som hindrar att man diskuterar vidare i en gammal tråd om ämnet blir aktuellt igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tycker också att alla trådar även gamla kan vara kvar. Vill man kontakta medlemmen så kan man ju kika i profilen om den är aktiv eller inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Håller med...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har också haft stor nytta av gamla trådar. Har faktiskt inte ens sett först att dom varit gamla, så jag tycker dom ska vara kvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ha kvar alla trådar. Jag tycker om att då och då söka efter inlägg efter det jag funderar på just då eller se om det alls tagits upp i Sverige. Man behöver inte svara på gamla tråd, det räcker med att ta till sig informationen. Men även gamla trådar borde gå bra att diskutera i igen om det inte är någon kort-tid-aktuellt ämne. Man kanske inte kan förvänta sig att originalskribenten är kvar, men andra medlemmar finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Det är väldigt bra att ha gamla trådar kvar och det är ofta bra att ta upp en gammal tråd och lägga in sitt nya inlägg där istället för att starta upp en ny tråd i samma ämne. Men då är det att rekommendera att man skriver typ "jag tar upp denna gamla tråd för jag...". Då gör man läsarna uppmärksamma på att vissa tidigare inlägg kan vara inaktuella.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag böjer mig för era argument och måste komma med ett erkännande:
Jag har ikväll suttit och tittat igenom gamla trådar och funnit mycket matnyttigt. Man lär så länge man lever. God Jul till Er alla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:36.