![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på present
hej hej. skulle behöva lite hjälp med vad man kan sy åt en tjej som fyller 26. dålig fantasi för tillfället. tacksam för alla svar!
![]() *jenni* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har hon långt hår?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja det har hon. långt och tjockt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hejsan!
Jag sydde en necessär modell större åt min kompis. Hon klagade alltid på små necessärer och hade istället en systemkasse! Linda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Då fanns det ett tips sedan tidigare att göra en handukspeciellt bra till långt hår. Här är en länk till hur man gör en: http://www.perfectlittlestitches.com/headwrap.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
necessär, ja bra tips. tack så mkt. det behöver hon absolut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
roligt tips m handduken. tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har en gång gett bort en shoppingkasse till en 26-årig tjej. Beroende på storlek och längd på handtagen, går det att göra kassar som ska användas till andra saker än gå till ICA och handla mat. T.ex. en kasse som har lite längre handtag och lagom stor för ett anteckningsblock och ett pennfack är en bra present till en student eller andra som bär papper fram och tillbaka mellan hem och jobb. Här är ett mönster att utgå ifrån: http://craftandfabriclinks.com/totebag/totebag.html
(Använder man inte ett dubbelsidigt tyg som föreslås i mönstret, kan man istället sy ett foder.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
oxå bra tips, kan köra matchande necessär o väska
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:21.