![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Har sett att det skrivits en hel del om husqvarnas symaskin 2000 men är det någon som kan hjälpa mig på traven hur jag syr knapphål med denna?
Hoppas, hoppas! ![]() Mvh Annasofi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ämnet kan tas bort. Redan fått hjälp påå annat håll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Husqvarna 2000
tyvärr kan inte jag hjälpa dig med hur du syr knapphål,
![]() men kommer jag på lovar jag att skriva! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Husqvarna 2000
Hejsan!
jag är ganska ny på den här sidan men tackar för alla råd och tips man får här! ![]() har läst att några av er har samma maskin som jag , -husqvarna 2000, den där "ful-snygga" olivgröna klumpen från kriget ![]() men min går som en skollad råtta! ![]() nu undrar jag om det är någon som vet om maskinen har back? och var sitter den funktionen isf? har precis kommit över den så jag har inte kommit till fund va allting är på den ![]() tacksam för svar! // soffan26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Backen är den lilla knappen som sitter i stygnlängdsvredet. /Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack ekr!
Tack så jättemycket!
![]() min maskin är väldigt "ny" för mig. satt en hel dag för att klura ut alla funktioner. Kom en liten bit på väg iaf! ![]() så nu ska jag "inviga backen" när jag är ledig ![]() Trevlig Jul! // soffan 26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Lycka till! en helt underbar tröska...
bara älskar min maskin... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:02.