![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Thermoisol
Någon som vet vad Thermoisol mellanlägg är?
Var inne på SoS hemsida och skulle kika på underlägg som är värmeisolerande och såg det. Men dom har ju inga förklaringar på sina produkter. Verkar som det är självklart att man ska veta. Senast redigerad av Delfintua den 2008-11-06 klockan 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tolkar det som en förkortning av thermoisolering.
PS rubriken är felstavad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vet att rubriken var felstavad och fick just hjälp att ändra.
Thermoisolering??? som duger till grytlapp eller vad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Värmeisolering innebär att det borde duga till en grytlapp i någon grad. Frågan är snarast hur pass stor isolering det är. Det borde alltså skydda mot värmen men hur pass mycket är osäkert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har testat den där thermo från SoS, det blir jä..... varmt om tasserne, funkar inte alls lika bra som alu-mellanlägg, också SoS, 69 kr per meter om jag inte minns fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om jag inte minns fel så är Thermoisol ett mellanlägg som används i jackor och kappor som ett mellanfoder för att dom ska bli varmare. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:04.