![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Söker Fjällräven tryckknapp
Städade garderober i helgen hittade min äkta gamla fjällräven jacka. Dottern blev stormförtjust.
Problemet är att en tryckknapp saknas. De är ju så speciella så jag vill inte sätta dit en slät knapp. Har någon en som ligger och skramlar vill jag jätte gärna köpa.Eller någon kanske vet var man kan få tag på. På knappen är en "ihoprullad fjällräv" präglad. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har skickat ett mail till min väninna Kestin, om hon kan ha någon liggande. Om inte så kanske hon vet, var man kan få tag på dem.
Både hon och jag har dessutom jobbat hos Lundhags, de gör Lundhagskängan, om de möjligtvis vet hur man kan få tag på tryckknappar med Fjällräven på. Kram Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om man frågar hos en återförsäljare har de ibland ett extra lager knappar så det kan vara en möjlig väg att få en knapp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyvärr, min väninna hade ingen Fjällräven tryckknapp!
Hör efter hos Fjällräven om Du kan få köpa några tryckknappar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack Aina för att du "bryr" dig så mycket
![]() Får försöka hitta en knapp någonstans. Borde väl gå tycker man /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Synd att jag inte kunde "skaka fram" lite Fjällräven-knappar!!! Någonstans borde de gå att få tag på. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Naturkompaniet har extraknappar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Var hittar man dom ? /Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Forumvärd
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tusen Tack
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Naturkompaniet har för övrigt även rejäla snabbspännen av hög kvalitet, t.ex. Haglöfs. D-ringar i svart plast i olika storlekar och vävda band (sådana man hittar på ryggsäckar).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Kram Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Rapport:
Naturkompaniet hade inte. De vidarebefodrade mitt mail till Fjällräven direkt. Hade skicka med bild på knappen (för att få rätt) vanlig silver. Tyvärr var dom slut även hos fjällräven. De skickade en annan färg. Har inte pratat med dottern ännu vad hon tycker. Så vi får se. Fast fjällräven knappar går nog åt ändå ![]() Finns det någon som har en 15mm silver fjällrävenknapp blir nog dottern gladare. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Det är nog svårt att få tag på silverfärgade!
Du kanske kan byta ut alla mot de mörkare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Tyvärr, så många knappar fick jag inte /Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:00.