![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyg inom eu
Jag älskar alla de fina tyger de har i USA. Problemet är bara att det blir så dyrt med tull att beställa därifrån. Har någon något tips på e-handel inom eu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har beställt på tyg.se deras 5-jubileum erbjudande. om man slår ut totala priset med frakt så blev det 35 kr/m. och då är det flis-tyg och pälsimitationer mm. jag tycker det är billigt.
jag har ju inte fått tygerna än så jag kan inte säga något om kvaliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Vilken typ av tyger är du ute efter? Bra tygaffärer inom EU är jag övertygad om att det finns mängder av men det blir betydligt lättare att tipsa dig om man vet ungefär vad du är ute efter. Är det modetyger, hemtextil, lapptäckstyger eller underklädestyger? Eller något helt annat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Butiken fylls hella tiden på med nya produkter. Kommer att sätta in en annons på sysidan, om jag hittar vem jag skall kontakta MVH Katinjka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Forumvärd
|
om man beställer för mindre summor när man beställer tyg så bruka det inte bli någon tull där finns ju gräns för hur mycket man kan köpa o slippa tullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för alla svar. På frågan om vilka tyger jag söker är svaret barntyger. Det ska vara retro öch gärna med djur. Gärna även interlock, velour, frotté eller jersey.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Som sagt, detta är om man beställer utanför EU. Gränsen finns även när man handlar utanför EU, men momsen kommer man inte undan oavsett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:26.