![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sista minuten?!
Min dotter skall på Kollo, jag hittar dessvärre inga shorts till henne! Undrar hur lång tid shorts tar att sy? Jag börjar med en kjol i kväll
(som hon även behöver : ) Jag har svårt att planera, sedan blir jag inspirerad att sy när tiden är knapp! är det fler som känner igen sig : - ) ? M V H V r u k n a |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det ett par vanliga shorts brukar det inte alls ta lång tid, däremot om man ska sy tajt och ha sig kan det ta ett bra tag!
Men lycka till (= |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Klippa av byxor som är för korta i benen men som passar upptill?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
RE:
Tack, alla är så verkligen hjälpsamma här i detta forum : ) Jag skall försöka! Shortsen skall inte sitta tajt, (tänkte rita av mönster av andra byxor som passar henne) Tack!
M V H Vrukna, Singer-Marta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om du ska sy shorts med resår så brukar sådana gå att sy i ett nafs. Dvs man hinner sy en hög på en dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
håller med monikaW. Joggingshorts/hotpants och dylikt går snabbt...iaf om man har en overlock
![]() Hoppas det går bra med shortsen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Re:
Jag har sytt tidigare år, (varje gång innan kollo)
Hur sy linningen? För resåren? (Jag äger ingen overlock, skall investera i en tror jag, för jag saknar en sådan! M V H Det blev inga shorts, jag har nog med att packa allt denna gång! När allt lugnar sig skall jag kanske sy igen! : ) Singer-Marta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:52.