![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Delbart klänningsblixtlås
Jag behöver ett delbart blixtlås för mitt liv jag håller på med, helst ska det vara ett osynligt men eftersom jag inte ens hittat ett vanligt klänningslås kanske det blir svårt att hitta. Är det någon som vet var jag kan hitta det i Stockholm? Jag har varit på Ohlssons och de andra vanliga affärerna utan att lyckas. Ohlssons tycker jag annars är bra just för blixtlås, dock sämre för tyg. Tack på förhand!
MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad behöver du för längd och färg?
/Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett rött helst 29 cm men det går med 30. Vet du var det finns? Linnet ska vara med på modevisning nästa Fredag så det börjar bli lite bråtom...
MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sorry jag har svarta 30cm/Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag vet var de finns...
Ring Aldos tyger i Gnosjö han skickar dem på posten till dig o fort går det.
Betalningen tror jag han vill ha via postgiro men du får höra med honom... tel 0370-928 80 Jah fick hem mina till mitt balliv på tre dagar, hoppas att det löser sig, lycka till... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:08.