![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på tygaffärer i Värmland?
Jag ska bege mig till Sunne i sköna Värmland på semester i sommar. Jag har varit där förut och letade givetvis efter roliga tygaffärer (man kan ju inte låta bli, det är som en drog) men hittade inte så många...och de jag fann var dyyyra...Är det någon som skulle kunna tipsa, kanske? Bra priser är ju inte heller illa...Vi har bilen med så om det är några mil från Sunne är det inga problem
![]() Tacksam för svar Jeanette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tygaffär
I Karlstad centrum finns Ohlssons tyg
har hyfsat billiga tyger och många att välja mellan. De brukar ha bra sommar rea också. Vet inte om det är för långt 6,5 mil söderöver |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Först vill jag hälsa dig välkommen till Sunne, här bor jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Välkommen till ljuva Värmland, hoppas solen återkommer! Det är lite dåligt med tygaffärer men i Lennartsfors har du ju Lapp-Eliza. Det är en bra bit från Sunne men du kan ju ta en utflyktsdag, Lennartsfors är ett vackert sommarställe och jag har för mig att det finns något gulligt litet café där också. Men hör av dig till Lapp-Eliza innan du åker. Hon har mängder av underbart vackra tyger - det är lapptäckstyger men dom fungerar jättebra att sy annat av också ;-)
Hälsningar Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har också varit hos lapp-elisa...TA PENGAR MED..Där finns det mycket fina tyger.Det ligger en stor tygaffär inne i Årjäng också med mycket blandade tyger och band. Café finns 2 i Lennartsfors, trevliga och missa inte et besök hos Wanjors vävstuga, precis vid affären. Väl värd ett besök.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tyvärr så tror jag tygaffären i Årjäng har lagt ner, men jag är inte helt säker.
/Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för svaren jag fått om tygaffärer! Just nu håller vi på att renovera vårt kök, men nästa söndag bär det av till sköna Värmland i 6 dagar och då ska det shoppas!! Speciellt Olssons tyg verkar vara en affär som har mycket att erbjuda, det har jag sett i tidigare diskussioner. Men jag ska försöka besöka fler, tyger kan man aldrig få för mycket av, eller hur??
Trevlig sommar Jeanette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:07.