![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Prenumeration på tidning - tar tid att få?
Hejsan
Har beställt en prenumeration från usa på en quilttidning.Det är nu tre veckor sedan de skickade den!Tar det så lång tid eller ligger posten på den.Har någon gjort något liknande? Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min sambo beställde snickeri tidningar från USA för ett tag sen och det tog ganska lång tid, ca 8 veckor tror jag. Men då var frakten gratis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
Det kan ta ganska lång tid, jag tror att det brukar stå att det kan ta upp till 6 veckor. Jag har två quilttidningar från USA och det tog nog närmare 6 vekcor innan jag fick någon tidning. Jag tror att tidningarna skickas med båt, men när det väl kommer igång fungerar det perfekt. Då kommer tidningarna oftas tidigare än de får börja säljas. MVH Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så mycket.Då får jag avvakta lite till!
Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57.