![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tragedin är ett faktum, overlooken sönder!
Idag när min svärmor var på besök och skulle låna maskinen (som jag lånat av henne), så gick den sönder.
En plastbit som håller samman locket på maskinen gick sönder, och utan den kan man inte stänga fronten, och då funkar inte maskinen. har pratat med en symaskinlagare, men han kunde ingenting göra :-( Jag har superlimmat ihop den och för tillfället håller limmet ihop plastmojjen, men jag vågar inte sy på den, jag måste köpa mig en ny nu snarast... Har funderingar på en Pfaff coverlock 4862.... Har någon erfarnhet av den maskinen, har ju sett hä'r på recensioner att många tycker den e bra.. Skall åka till lite olika affärer på fredag för att titta på olika maskiner och kanske få provsy någon.... Känner mig alldeles tom utan min overlook.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stackars dig! och det är alltid när man är som mest full av idéer och projekt som maskiner går sönder, eller hur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:56.