![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag är på väg att starta ett eget klädmärke och undrar om det är nån som har erfarenhet eller vet något om det? Jag har lite erfarenhet med att tillverka egna mönster och sy, men skulle gärna vilja sy upp mina kläder på en fabrik. Hur gör man då? Vad är det för material dom vill ha? Teckningar, mönsterkonstruktioner osv. Och hur väljer man tyget, så man får exakt det tyg man vill ha och som passar? Många frågor men hoppas kunna få några svar iaf! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
JAg med!
Hejsan!
JAg vill också starta ett eget klädmärke, har amssor med tryck som jag har gjort av mina egentagna fotogafier och beöver kläder till dom att trycka på. Vill du köra ett sammarbete? För jag är helpå, kan även fixa modeller till eventuella plåtningar och visningar Maila mig amandalarsson@hotmail.com www.amandalarsson.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jepp!
Hej!
Jag håller på att förbereda lansering av ett hundmärke med kläder, accessoarer och div. tillbehör. Har en väldigt bra kontakt i Kina också om ni är intresserade! (befinner mig här nu och kommer flytta hit permanent i höst). Det e bara att maila om ni har frågor! Mvh Sophia info@selmish.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:01.