![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Designa eget tyg
Hej, visste inte riktigt vad jag skulle skulle i min rubrik, jo men jag skulle bli evigt tacksam om jag fick svaret på min fråga,
det är så att jag letar efter ett tyg som jag ej kan få tag på i någon tygaffär, jag undrar vart någonstans jag skall vända mig till för att få det tyget enligt min önskemål? Vet inte vad det rikitgt heter.. ha de bäst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
du kan ju börja med att förklara hur det ser ut så kanske nån här har det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
om du har en bild på tyget så kan du lägga ut den här så underlättar det oxå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Okej!Men jag tvekar att någon har det tyget!
Det jag är ute efter är ett Turkos tyg i viskos/trikå med små prickar i marinblått, alltås turkos botten med små prickar i marinblå färg. denna kombination har jag sett, det är alltså intenting jag själv kommit på! Jag vill dessutom ha denna kominationen i chiffon. Jag tänkte nämligen sy en klänning utav de tyget med chiffon runt kragen urringeningen jag har tyvärr ingen bild på det. Jag undrar liskom vart man skall vända sig till om man vill designa tyget efter sitt eget önskemål, "designa sitt eget tyg" det är inte tygverkare va? Senast redigerad av Vega den 2008-02-21 klockan 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:25.