![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bästa symaskinsreparatören i Göteborg?
Hej igen.
Jag vill ha min gamla symaskin igen (äldre pfaff)! Jag har kommit fram till att jag inte trivs med nya symaskiner och i synnerhet inte elektroniska.... När det gäller att sy. Så jag undrar vart skall man gå i Göteborg om man vill ha en kompetent reperatör? Som vet vad han gör, och inte bara häller på litervis av olja o skruvar lite här och där. Som vet hur gamla symaskiner fungerar. Inte bara nya. Har gett upp symaskinsagenturen som sagt. Hur är det med andra ställen? Jag litar inte riktigt på nybakade reparatörer heller, pfaff idag är inte samma sak som pfaff då. Pfaff idag är husqvarna under annan namn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var ett tag sedan jag bodde i Götet men DÅ gick jag alltid till SYRÉNS.
Vet inte om de finns kvar! De sålde iallafall billigt och var väldigt duktiga o billiga! Fanns vid Redbergsplatsen och Vid järntorget... Sist jag köpte maskin var i Stenungsund, precis nedanför bron... De verkade oxå veta vad de gjorde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Absolut Linné symaskiner på Nordenskiöldsgatan. Bra, snabb och kunnig. Jag har en gammal maskin i metall som får sig bra service där och det blir alltid bra.
Annars Lasses symaskiner på Kvilletorget, Hisingen. Också superbra. På bägge ställena är de dessutom trevliga och trevligt bemötande ska premieras tycker jag. Har VÄLDIGT dålig erfarenhet av Symaskinsagenturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.