![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
EQ6 - design fråga
Hej!
Jag har en fråga till er som använder EQ6. Jag har designat en mimiquilt och har använt 4 block i EQ6 som bas. Är designen min? Är den orginal? Jag ser det som att den är min o orginal men att jag boda nämna att jag har utgått ifrån EQ6 blocks. Några tankar? Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En liten fråga?
Hur tycker du att programet är?
Har länge gått och sneglat på EQ5 och nu EQ6 men inte köpt det! Vill ha en annan dator först! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker att programmet är jätte bra! Men det tar TID att lära sig alla finesser. Ska du köpa...ta den senaste 6:an är mera användar vänligt.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du köbt ditt Eq 6 i Sverige och hur mycket fick du betala.
Mvh Trine |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag köpte EQ5 ifrån en site i USA och sedan köpte uppgraderingen till EQ6. Kommer inte ihåg priserna...vet bara att det var biligare och lättare att hitta än i Sverige.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag har hittat det här!
Här går det också att beställa!
Billigare än Sverige! http://www.quiltstore.nl/assets/s2dm...iltstore.nl/:D |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu skakar jag liv i den här gamla tråden.. Jag har EQ5 och funderar på att uppgradera till EQ6. Vilka funktioner i EQ6 kan man absolut inte klara sig utan? Är det värt att uppgradera?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag uppgraderade till EQ6 och har varit jätte nöjd...tycker att skärm layouten och funktionerna är lättare i 6:an...som jag sa tidigare.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
EQ5 är ju inte så användarvänligt direkt. Om jag tycker att jag har för mycket pengar snart så uppgraderar jag nog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:31.