![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nya Stoff & stil katalogen
Nya Stoff & stil katalogen har kommit. Oj vad sugen man blir! Vid en första snabb blick är det en hel del som jag vill ha. Jag får sätta mig ner i lugn och ro och knåpa ihop en beställning.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du fått den via post eller har Du hämtat den i butiken? Jag var där igår men såg ingen katalog som jag är så nyfiken på ...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den kom hem i brevlådan. Både modekatalogen och heminredningskatalogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag fick min katalog i brevlådan idag...........
Oj vad sugen man blir att handla. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Så orättvist, jag har inte fått min än....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Man kan ju internetbläddra i den på deras hemsida... Ligger i högerkanten!
//Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har inte heller fått den. Väntar med spänning. Å andra sidan fick jag mitt paket från tinyzipper idag, med knappar spännen blixtlås i dyl i miniformat, så jag har fullt upp ändå. Kanske lika bra att stoff o stil väntar lite till, så det inte kör ihop sig mer än det redan har gjort. Känner just nu att jag har alldeles för mycket på gång.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hej är det någon som skall åka till stoff o stils, 2 st kvällar den 13- 14 feburari, fick de på mailet häromdagen. Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Fick min idag också och jag håller med, verkligen fina tyger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Har precis bläddrat i katalogerna som kom idag.
Mycket trevligt! Har även mailat angående öppethus nästa vecka.Skall bli kul, var där i höstas jättetrevligt men mycket folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Även jag har fått katalogen idag, vid första anblicken såg jag mycket fina tyger, men det är så mycket så man måste titta i den många gånger för att smälta alla intrycken och fundera ut vad man ska hitta på för nya projekt. Jättekul iaf.
/Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag skulle kunna tänka mig att åka in dit den 13.e, men vilken tid? Jag har inte fått nån mail om det så jag hade ingen aning om öppet hus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Öppethus är mellan 18.30 till 21.00
Men det är sista anmälningsdagen idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Tack!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Kom hem från semestern idag, i brevhögen ligger stoff o stil o väntar! Har "hållt" mig hela dagen, bara tittat en gång...blir kvällslektyr för jag ska lägga mej tidigt eftersom jag jobbar i morgon och har flugit hela natten. Tjuvtitten bådade gott och makens konkurrentär här igen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:29.