![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
chatkanal
Funderade på om sysidans chatkanal är öppen och aktiv eller om det kanske finns nå speciella tider då det sysidanchattas? Eller är det enbart i forumet det skrivs och utbytes tankar?
Funderade om det var någon ide att installera mIRC då javasidan som länkas till bara ger mig sidan kan inte visas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
VA???? finns det en chat här på sysidan?????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Samma som Bellatrix: VA? Finns det en sådan?
Och efter att ha lugnat ner mig kan jag säga att forum generellt har rätt döda chatkanaler, om de ens har någon. Helgon.nets var väl ändå den mest levande om man säger så jämfört med chatkanalerna på andra communities jag varit medlem på. Och helgon.net har ändå en massa medlemmar. Med tanke på att sysidan.se är en sådan liten sajt ifråga om medlemsantal så har jag svårt att tänka mig att det blir någon riktig fart på en chatt här. Bättre att lägga till varandra på msn i så fall ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja MSN är väl inte fel för den som vill
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Håller med det är bättre att lägga till msn, Eller Windows live Messinger som har Chatt.
Så är det upp till var och en om de vill knyta kontakter. Skillnaden mellan dessa som jag skriver om har med vilken uppdatering man har eller gör, Kram Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hej, alexandra. vi är rätt många här över 6000, pers och fler aktiva blir det tydligen
. så hur stort vill du att det ska vara? bra med många!! men man hinner inte att svara eller inte kan, orkar kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
helen: Vad jag vill? Jag vill ingenting, utan har bara utgått från mina erfarenheter i ämnet. Men 6000 medlemmar är en ganska liten sajt, i alla fall om det är det totala medlemsantalet. Inte sagt att det är dåligt för att vi är få som lurar här.
Annars får man väl ordna en chatträff på sysidans chatkanal om man nu vill chatta, mIrc är öppet dygnet runt så vitt jag har förstått, fast moderatorerna/sysidans tekniker kan nog ge mer detaljerad information. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.