![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dockmönster att köpa på nätet
Skulle svarat på forumet om dockmönster, men det var stängt.
Tar upp dockmönsterfrågan igen... Jag har ett tips på var man kan köpa helt bedårande mönster till många olika storlekar, det är på... www.wollyonline.com Där finns många underbara bilder och man blir väldigt inspirerad. Tack för mig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oj, vilka fina! Jag sparar länken även om jag inte är så mycket för dockkläder... just nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inte speciellt god koll på dockkläder eller dockstorlekar, men baby born och skrållan är väl rätt stora dockor? Näst intill som nyföddingar?
Då borde det ju gå att sticka enligt mönster för nyfödda. Kolla på Garnstudio.com De har mycket gratismönster. På stickamera.se finns också "förskräckligt" många länkar till gratismönster på nätet. Dessutom kan du be ditt bibliotek ta hem böcker som de själva inte har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skrållan är 45 cm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:36.