![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
tisdagshumor
En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru frågar:
- Kan du fixa lampan i hallen?? Han tittar snett på henne och säger: - Ser jag ut som en elektriker? - Men kan du fixa kylskåpsdörren då?? - Laga kylen? Ser jag ut som en kylmontör??? - Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren. Han säger: - Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg!! Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig? Jag har fått nog. Jag går till puben... Han går till puben och dricker några timmar och börjar få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna. När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat, lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel. - Älskling, hur har det här gått till?? - Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite. Just då passerade En ung man och frågade vad som var fel Och jag sa som det var. Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka. -Jaha sa mannen: Vad blev det för sorts kaka då ?? Men hallååååå... Ser jag ut som en jävla konditor eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den va bra
![]() En kvinna satt på en bar och drack en drink. En osedvanligt snygg och sexig man gick in på baren. Han var så läcker att kvinan inte kunde sluta titta på honom. Mannen upptäckte detta och gick fram till henne. Innan hon hann be om ursäkt för sitt skamlösa stirrande lutade mannen sig fram och viskade i hennes öra: "För 200 spänn gör jag allt du vill, hur snuskigt det än är - på ett villkor". Förvånat frågade kvinnan vad villkoret var. Mannen svarade: "När du berättar för mig vad du vill att jag ska göra får du bara använda tre ord." Kvinnan tänkte ett tag. sedan plockade hon ut de två hundralappar ur handväskan och gav dem till mannen tillsammans med en lapp där hennes adress stod. Hon tittade mannen djupt in i ögonen och viskade innerligt: "Städa mitt hus" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur nere och risig man än är, så blir man glad bara av att läsa lite här.
Tack så mycket för det, fortsätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:44.