![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Barntröja i flanell
Jag har sytt jättemysiga byxor i flanell till barnen. Men, de behöver ju förstås ha tröjor till också!
Ett tag funderade jag på skjortor, men många knappar och små barnhänder är ingen vidare kombination. Dragkedja och kardborre är heller ingen höjdare. Så, jag har två alternativ. Det ena är att sy med muddväv runt halsen. Kanske kan funka, men risken är att man får göra väldigt mycket mudd, för det är ju inte direkt töjbart i halsen. Man kan förstås tänka sig någon knäppning i ryggen, men det är sådär tycker jag. Nu funderar jag på att sy en skjorta i samma stil som vårdpersonal har. Det är en vanlig rak modell från bysten och neråt. Över den så ligger tyget omlott och bildar en v-ringad hals. Vad tror ni, kan det funka?? //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan detta vara en hals fast förminskad:
http://www.masterpiece.dk/UploadetFi.../PONCHO-SV.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
varför inte en sån där skjortblus som florin har sytt i massor. Dom är ju jättefina
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:06.