![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Marknad för industrisymaskiner?
Hej,
en kollega erbjöd mig att köpa en industrisymaskin idag. Han visste att jag sydde en del, så han trodde att jag kanske kunde vara intresserad. Visserligen, men SÅ mycket tror jag inte att jag syr och gubben skulle få tokfnatt om jag kom hem med en symaskin till, i synnerhet som jag nog kommer att lägga vantarna på farmors gamla gröna Husqvarna snart. Fyra maskiner är MINST en för mycket... Men, han undrade om det finns någon marknad för industrisymaskiner. Får man något betalt för dem?? Jag vet inget om modell och hur gammal den är, men, ändå... Var säljer man den över huvud taget?? //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hmmm, låter som att gubben ärvt symaskinen....eftersom han är dåligt påläst...
Självklart finns det en marknad för industrisymaskiner!!! Dessa maskiner håller ju hur länge som helst OM de får den omvårdnad och service som behövs regelbundet vid omfattande användning. Blocket är ju marknadsplats nr. 1!!! Där skulle jag leta om jag skulle vara på jakt efter en sådan. Själv hittade jag min i lokaltidningens fyndbörs, en gammal overlock som väger bly men som är servad regelbundet och därför fungerar som den ska..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nja. Det var snarare så att hans fru har sytt väldigt mycket, men att hon har övergått till att väva mattor och därför ville göra sig av med maskinen. Han var nog bara totalt ointresserad....
Ska tipsa om Blocket. //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:33.