![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lite mer roligt kanske...
I mitt nästa liv vill jag bli en björnhona.
Om du är en björn, kan du sova hela vintern. Du gör absolut ingenting på 6 månader. -Det kan jag leva med! Innan du går i ide, måste du äta så mycke du bara kan klara av att proppa i dig. -Det kan jag också leva med! Om du är en björnhona, föder du två barn (som är lika stora som en valnöt) och det medan du sover. När du vaknar upp är de halvvuxna, mjuka och jättesöta. -Ja det kan jag leva med det också! Om du är en björnhona, vet alla att du menar allvar! Du kan morra åt alla som irriterar dig, och du kan slå ner de som plågar dig eller dina ungar, och de accepterar det. -Det kan jag definitivt leva med! Om du är en björn, förväntar sig din make att du morrar åt honom när du vaknar! Han förväntar sig också att du har håriga ben, dålig andedräkt, dåligt humör och överflödigt kroppsfett. -Japp! Jag vill bli en björn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vill också bli björn nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:04.