![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Oj nu är jag nervös! (beställt symaskin)
Nu är jag nervös! Nu har jag beställt symaskin från UK! Brother Innovis 1200! Jag är lite knäpp, gått upp från 4500 kr till 13500 kr! Först var jag intresserad av Janome Jubilee 85, sen Janome MC 4900 QC, och sen ville jag ha brodering så det blev en Brother Innovis 1200.
Jag är nervös, för jag har aldrig sytt på brother förut, inte ens provat. Och det känns som en konstig märke för symaskin, jag är väl mer van vid gamla 50+ år gamla märken med stora traditioner... ![]() Så jag är nervös minst sagt! Jag hoppas att jag blir positivt överraskad annars är jag illa ute! (var tvungen att låna de resterande 5000 kr) Jag är så nyfiken på maskinen nu! Jag har laddat hem manualen till den så jag kikar i den ibland. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:39.