![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
NU har jag köpt en....
Pfaff 4842. Hur jag än vred och vände på det så var det en sådan som jag ville ha. Trots bättre vetande så blev det en demomaskin, men jag tror banne mig inte att jag hade kunnat pressa ur ÅF mer grejer. 2 pressarfötter och 8 trådrullar, kurs, 2 års garanti och 1 års bytesrätt. Och 1500 rabatt mot nypris.
Skulle jag ångra mig (tror inte det...) så har jag ju ett år på mig att testa för att byta upp mig mot en coverlock eller någon annan modell. Nu ska jag bara få barnen att somna 17:15 någon dag så att jag får gott om tid att testa!! Syprojekt saknas ju inte direkt! //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Lycka till med din mya maskin!!! Jag är inte ett dugg avis..
Jooo det är jag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis!!!
Åh så kul att det äntligen blev en maskin till dig! Hoppas du får lite tid att sitta vid.
Lycka till! KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack! Nu har jag velat så himla länge (sedan midsommar när det där Trollet som huserar här på forumet skrev om hur fantastiskt det var med overlock) om vilken maskin jag skulle ha.
Känns skönt att fått hem en maskin, men inte sjutton har jag fått testa den. Dottern har huserat till långt efter nio varje kväll och om man ska upp klockan 6 och jobba morgonen därpå så blir det inte mycket sytt... Men, jag har METER med tyg som jag vet vad jag ska göra med och dessutom fått in beställningar på saker som jag ska sy åt folk. Så nu MÅSTE jag få snurr på maskinen snart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
trolleri
trollera gör en gla var da!!!
vistedu inte det Kaja att Troll mest ställer till förtret. men kul har jag och jag vågar lova att med en overlock så får du ut mer y av sytimmarna varmt lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Re: trolleri
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:49.