![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vilken broder/symaskin ska jag välja?
Hej
Är ny här och satt nog min fråga under fel rubrik så den kommer här också. Jag har aldrig broderat någonting men jag är jättesugen och tänker satsa på en ny symaskin med möjligheter till att brodera. Jag har inte sytt någonting mer än lagat och fållat lite på åratal men jag vill ändå ha en bra symaskin. Den kanske gör att jag kommer att börja sy igen. Valet av maskin står i muläget mellan Husqvarnas Quilt designer II, Pfaffs creative 2134, Janomes Memory Craft 9700 och Berninas 430 eller 440Q. Snälla hjälp mig med tips på vad jag ska köpa och berätta vad ni tycker om respektive märken/maskiner, styrkor och svagheter och vad jag ska tänka på när jag väljer. Mvh Broderinovisen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:24.