![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skotskrutigt tyg?
Är det någon som sett till skotskrutigt tyg, helst inte stretch och gärna i lite mörkare färger? Jag är sugen på att sy mig en lite kilt-liknande kjol.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du kollat hos www.Gittes.se
Du kan säkert ringa till dem om du inte hittar på deras hemsida. Kolla oxå på stoff och stil Anne-Lii/Junia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gittes verkar inte ha något på sin hemsida. Hos Stoff&Stil hittade jag faktiskt ett skotskrutigt tyg i katalogen (jag som trodde att jag redan tittat hos dem!). Optityger har några olika, och faktiskt några lite mörkare.
Fler förslag är förstås välkomna om ni har! (Gittes hade förresten fina döskalletyger, det var en hel del som frågade mig efter sådant när jag la upp bilder på underkläder med döskallar på, och tyget hos Gittes verkar vara detsamma som jag använde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.