![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Glädjen med att lära sig något nytt...
Jag läser i knitty.com och under den här geek kod-grejen läste jag att man fick ge sig själv en klapp på axeln om man kunde sticka slätstickning så att man aldrig behövde ge sig på de där räta maskorna...
Gissa vem som klappar sig på axeln just nu? ![]() Det är därför jag fortsätter sticka. För att man blir så glad varje gång man lär sig något nytt, och i stickvärlden finns det MYCKET nytt att lära sig hela tiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jaha.... Och en som jag då? Som använder vilken sorts stickor som helst, och olika garn, och olika sätt att shoppa.
Och som virkar, och broderar, och syr och bara stickar ibland. Finns det verkligen nån som bara gör det ena eller andra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, jag skulle nog ha letat reda på artikeln, men jag hade inte tid för en kompis kom över precis då
![]() Ja, Flia, så fort du lär dig något nytt får du en anledning att klappa dig på axeln, så du kan börja med att klappa dig för allt du redan kan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jaha, var det så det var tänkt. Jag uppfattade den där artikeln som att man skulle ha med det man föredrar.
Då missuppfattade jag den. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49.