![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan.
Jag är på jakt efter garnet "Tuva" från Marks o kattens men de har inte det garnet på sin hemsida (märkligt att inte alla deras garner finns med) Helst vill jag hitta det på nätet. Trots att jag letar så hittar jag inget Tuva-garn. Kan ni hjälpa mig? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du ringt Marks och Kattens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej.
Nej, inte än. Jag vill bara se vilka priser som gäller för garnet och jag är rädd att återförsäljarna har olika priser så att Marks o kattens bara har de priser de själva tar ut av handlarna. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tuva`n finns i massor på garnbutik i Veddesta. Jag har varit där idag och såg en hel kartong med massor av färger....Kram...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Stötte på garnet igår på nätet men hittar inte tillbaka till sajten.
Dock hittade jag garnet här: http://www.sticknet.se/Tuva.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Men åh! Jag har ju en liten Tuva här hemma, måste ju sticka något i det garnet till henne!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack alla för era svar. Jag har just köpt några nystan "Tuva" och ska sticka en tröja av dem.
Kram på er alla Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.