![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Instruktionsbok
Jag har nyligen köpt en beg.overlock.Husqvarna Huskylock 910.Men det följde bara med en info.video ingen instruktionsbok det känns lite krångligt att behöva titta på den när man kört fast.Är det någon som vet om det finns att köpa en info.bok ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
instruktioner
Hej!
Försök att söka på goggles eller Alta vista med symskinens namn som sökord . Det är ett förslag. Det andra förslaget är att du kontataktar din symaskinsaffär eller mailar Husqvarnas huvudkontor. Lycka till. Berätta gärna om du lyckas. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inte haft någon möjlighet att besöka en återförsäljare och på nätet hittar jag ingen.... .Är det någon som har en liknande symaskin Husqvarna Huskylock 910 Brukar det följa med någon instrutionsbok när köper maskinen ???Eller är det bara med en video ??
Någon som vet ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visst följer det med en instruktionsbok, när man köper en Huskylock 910
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har nu fått en kopia på instruktionsboken av en medlem har på sidan.Så stort tack till Birgitta ! Tack alla ni andra som hört av er !
Nu är det bara för mig att börja sy........ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01.