![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Köpa tillbehör till gammal husqvarna 2000
Hej!
Både jag, min syster har (och även min mamma har haft en) varsin husqvarna 2000 och jag saknar så ett tillbehör till min! Det är en arm som man skruvar fast i stången ner till pressarfoten så att man kan hålla jämt avstånd till tygkanten (när det är bredare än stygnplattan). Den ska tydligen vara bra vid qviltning också. Någon som vet om man kan köpa sånt begagnat? Jag saknar dessutom den lilla skruven som man skruvar fast armen med... Jag var och pratade med de i husqvarnaaffären innan idag och pinnen till den nya armen de säljer är för tunn för att funka i hålet på min symaskin. Deras förslag var att jag skulle byta hållaren till pressarfoten också (det är ju däri hålet är), men den hållaren är i plast... Jag tycker om att min symaskin är i mångt och mycket i metall och inte innehåller nån elektronik... Både arm och hållare skulle dock inte kosta mer än 160 kr, så om det fungerar är det kanske värt det. Men egentligen skulle jag nog hellre vilja ha den arm och skruv som det egentligen ska vara... Jag är lite velig! ![]() Alltså, nån som vet om man kan köpa såna tillbehör begagnat, eller tror ni det fungerar med att byta till platsdetaljen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en sån grej till min gamla maskin. Jag har aldrig använt den och kommer inte att göra det heller. Är du intresserad så ska jag leta reda på dom till dig. Hör av dig i så fall. Ps det är gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gärna!
Har skickat dig ett meddelande, hoppas det har kommit fram. Även om du inte har skruven är jag jätteintresserad, en skruv borde man ju kunna få tag på på nåt sätt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hallå Matilda, grejerna är på väg, hör av dig när du hämtat paketet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej igen!
Tack så mycket! Nu har paketet kommit fram, väl inslaget var det också! ![]() vänliga hälsningar, Matilda |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24.