![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Plastad väv
Någon som vet var man kan få tag på enfärgad plastad väv (som vaxduk, fast tyg)? Har bara sett mönstrad och den med vävda rutor som Ohlssons tyger har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej.
Du kan gå in på Jysk och titta. De har lite olika vaxtygdukar på metervara. Kommer inte ihåg om det finns någon enfärgad, men de har en del mönstrade ivarjefall. De kanske har på Hemtex också. Lycka till. Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du menar tyg som känner som tyg, men har preparerad yta så det tål väta men inte helt blank och plastig som regnkappa, så har åhlens lite. Men jag befarar att just den typen av tyg är det mest mönstrat som gäller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ÖB har för 39 kr/m. I flera färger och stilar. Rutigt, randigt,blommigt osv. Rusta likaså. Tror säkert Jysk har det också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ska kolla upp de affärerna inom kort - hoppas jag hittar det jag letar efter. Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Stoff och stil har ett stort utbud,
både av riktig vaxduk och lite mer bara plastadbomull. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:38.