![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sluta bevakning tillfälligt
Hur gör man för att sluta bevaka alla forum en vecka? Finns någon no mail funktion? Det står alldeles still nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Nej vi har tyvärr ingen sådan funktion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett alternativ är att i e-post programet lägga in en regel för meddelandet. Exepelvis att inte hämta från servern, går lätt att ta bort regeln sedan.
Gammalt inlägg men jag svarar ändå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har regler för att sortera mail i foldrar men visste inte att man kunde lägga in tid. Var gör man det?? Jag använder Mozilla Thunderbird
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Att tidsbegränsa regeln går inte, det var inte så jag menade. Det jag menade var att för en tid (exempelvis en semestervecka) lägga in den regeln. Vid hemkomst tar man bort den och mailen kommer som vanligt igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag förstår hur du menar men inte hur jag kan göra det. Gör man det under verktyg och filterregler i mailprogrammet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vad använder du dig av för e-postprogram?
Det finns olika sätt, beroende på program, att stoppa programmet att hämta hem e-posten från servern. Oj nu såg jag att det står högre upp. Jag har inte det programet, men ofta finns det en kryssruta i inställningarna som man kan kryssa för där det står att man inte vill hämta hem e-posten när det görs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nu har inte jag Mozilla men det funkar nog lika. Jag gör det under verktyg och regler för meddelande. Där kan man välja att skicka till egen mapp eller ta bort från server eller vad du vill. Kan åtminstonde jag göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack. Ja nu har jag hittat det. Nu gäller det bara att komma ihåg det till nästa gång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:24.