Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-05-27, 07:39   #1
Evelyn Evelyn är inte uppkopplad

utförsäljning av modetyg

Hej på er alla, om ni har vägen förbi Skeppshult, som finns på Nissastigen mellan Halmstad och Jönköping, 5 km innan Smålandsstenar, så titta in i Tyg-och Skoaffären. (Hon jobbar även på söndagar mellan 13 och 16). Där säljs ut alla modetyger med 50% rabatt. Jag var där igår och ville egentligen köper endast foder. Men jag körde hem med 2 stora kassor med tyg. Fodret fick jag däremot inte, hon hade inte rätt färg. Men det gjorde ingenting!
Samtidigt är det synd att hon sluta sälja modetyger. Men det är tyvärr mindre och mindre folk som sy själv. Väldigt trokig, efter det är så kul att skapa något eget.
Evelyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-27, 10:23   #2
annkir annkir är inte uppkopplad

Ja det är synd när de mysiga små butiker slutar med olika tyger....men i Lindesberg har det faktiskt kommit en till Fyndhuset. Hon fick in tyger nu i veckan som hon säljer för typ 15:- m det är alla möjliga slags tyger så det är inte så dumt. Risken med en sådan affär är ju bara att man köper på sig en massa tyger och i mängder bara för att det är sååå billigt. Man kan ju inte låta bli att springa där i tid o otid. Hon har ju broderier och garner och presenter också. Allt till oootroooligt billiga priser.
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:20.