![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla trevliga människor!
Det är så kul att läsa era inlägg så det är svårt att endast hålla sig till det man söker efter. Jag ska byta dragkedja i jeans, för en annan, och har inte gjort det tidigare. Det är ju ett underlägg med och jag förstår inte hur jag ska göra. Har sprättat ut i en egen byxa som legat länge men blir inte klokare för det. Vill någon visa moment e.d. Detta måste jag lära mig! Evelina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är svårt att förklara i ord hur man byter en dragkedja, kan du inte bara titta på ett par jeans och försöka göra efter det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret!
Har sprättat bort blixtlås i egna byxor med underlägg men kan inte se vilken söm man börjar med, det är naturligtvis lätt när man gjort det en gång. Har läst inläggen men inget om detta. Skulle du kunna tänka dig att bara visa hur jag ska börja, kanske tre steg som exempel. Jag respekterar om du inte har tid eller kan. Bästa hälsning, Evelina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
steg för steg i bild
Den här länken kanske ger dig vägledning http://web.telia.com/~u47301053/Zip/steg_for_steg.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ledsen, men jag kan nog inte visa detta i bild eller något. Har du kanske några andra jeans med dragkedjan kvar som du kan titta hur det är gjort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ok! Tack i alla fall.
Evelina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Tack för att du tog dig tid med beskrivning av isättning av jeansdragkedja!
Har nu sytt i min första sådan i en ljus jeansbyxa och det blev bra, jag blev så glad att jag lyckades med den grundliga beskrivningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Det var väldigt utförligt beskrivet, Tack för länken
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:40.