![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag kan inte komma in på mitt bankkonto på internet och betala mina räkningar!!!!
Jag har sprungit som en tätting på bankkontoret och varje gång säger dom att "Nu kommer den att funka"! Men,nej, likförbannat gör den det inte!? Finns dom där gamla hederliga blanketten som man skriver för hand och sedan skickar i en kuvert till banken per vanlig post kvar??? Jag skulle mycket hellre använda dom istället för internet,efter allt trassel hittills! Det är inte ett dugg roligt att få hotelser om inkasso när jag gjort allt hittills jag kunnat att göra rätt för mig! I morgon går jag med mina räkningar till banken och,Gud förbarme Nordea,om dom inte blir betalda då. Har fått hotelser om inkasso bland annat från Solbrodyr! Man skulle kunna bara slänga sig ner och storgråta,så trött är jag på det här! Men gråta hjälper ju föga som bekant,med sådant här trassel! Har någon annan syvän liknande erfarenheter? Tack vare det här forumet fick jag lite stresstryck ur mitt stackars huvud! Allt blir inte enklare med internet,när det väl börjar jäklas!TESS! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:40.