![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna 100Q H Class
Köpte mig för drygt en månad sedan en Hq 100Q H Class att ha som lätt maskin att ta med på kurser och till landet. Den väger nästan hälften av min Hq Designer SE. Vikten betyder mycket för mig!
Jag är väldigt nöjd med den och dess funktioner med hänsyn till priset., dryga tretusen. Jag har sytt flitigt på den för att kunna uttala mig; två stora lapptäckstoppar, en ryggsäck med tyg i flera lager, har quiltat med mönstersommar och sytt diverse småting. Belysningen kunde vara bättre, det går tex inte att se displayen om jag sitter ute och syr. Men det är ett problem med nästan alla displayer... Köpte den på Husqvarna Studio i Göteborg där jag alltid får bra service. Varför skriver jag detta? jag vill påpeka att jag inte har någon anknytning till HQ i någon form och inga andra symaskinsfabrikanter heller. Jo, jag är bara sååå glad att jag köpte den och att den funkar så bra.... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:35.