![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jisses Stoff & Stil
Nu blir säkert många här glada såg att S&S ska öppna ny affär i Göteborg
Grattis till alla er som bor i det området |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Va bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Goda nyheter! Hoppas det blir någonstans dit man någorlunda enkelt kan komma både med bil (för oss lantisar på besök) och kollektivt (för förståndiga stadsbor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Står inte var eller när på deras hemsida står bara att dom ska öppna och att dom söker personal dit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Då får man hålla koll på detta ju
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så roligt.........jippi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
O vad roligt. Har varit i Malmö några gånger det har ju givit mersmak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Märkligt att dom inte etaberat sig i den kungliga huvudstaden ännu. Jag har skitlångt till både Malmö och Göteborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vad kul! Hur fick du reda på det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Vad roligt för Göteborgarna. Men jag håller med delfintua, märkligt att de inte har etablerat sig i Stockholm ännu.
Vi kanske skulle klaga lite på dom? Om tillräckligt många vill ha en butik här så kanske de öppnar här också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Grattis ni Göteborgare, tex. min svägerska. Men SoS är väl Danskt från början, eller har jag fel. Så isåfall sprider det sig väl uppåt nu. Huvudstaden sen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Grattis alla Göteborgare och de där om kring!
![]() Önskar själv att de öppnade en butik närmare, bor utanför Västerås. Har varit in på butiken i Malmö, rena godisaffären! ![]() asa1970 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Stoff och stil är ett danskt företag som startade i Herning på Jylland. Heter Peters resthal,( vet dock inte om de bytt namn på allt till stoff o stil , då det ligger lite överallt i Dk ), sålde tyger som blev över (rester därav rest hal) Har tyvär alldrig varit där , fast jag bodde i Esbjerg , inte så längt därifrån, ja med Svenska mått mätt , fast då hade jag inte körtkort osv ( bodde i Dk tills jag fyllde 18 , sen flyttade jag till Sverige).
Får oxå gratta alla i närheten av Göteborg. Kul , hoppas att många ser annoncen o söker jobb där (snaka om drömyrke) Må gott i höstmörket. Mvh Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hurra för mig, men inte för min plånbok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Härligt att de skall öppna i Göteborg.Jag brukar planera in S o S i Drammen i Norge, när jag hälsar på min släkt där. Passar på att köpa en hel del, men det är alltid något man ångrar i efterhand att man inte köpte.
Till Göteborg har jag som tur är, bara 7-8 mil... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:16.