![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billiga linnehanddukar
Jag skulle vilja ha tips på var man kan köpa billiga och fina linne handdukar att brodera på. De firmor jag hittat säljer bara till företag och jag är ju bara jag! Jag brukar brodera och ge bort men nu börjar det vara folk som vill köpa, vad brukar ni ta betalt? Kompisar behöver ju bara betala material men nu är det bekantas bekanta, det känns som om jag skulle kunna ta lite för arbetet. (Eller vad tycker ni?) Tacksam för råd och tips!! Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tyvärr inga tips
på var man hittar linnehanddukar. Däremot på vad du ska ta betalt. Jag tar ca 50 kr för jobb och matrl till vänner. Till andra tar jag 70 kr. Det är ju ändå inte mycket tycker jag eftersom man investerar i dator program och maskiner.
Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Furulunds
![]() Furulunds modetyger brukar sälja linnehanddukar i olika färger (2-pack på postorder)./Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
handduk, linnehandduk, maskinbrodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:46.