![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Problem med axelbandslöst
Ska på bröllop i sommar och har en så tydlig bild av vad jag ska sy. Jag vill att livet ska ha en sweetheart-urringning utan axelband. Jag provade mönstret idag och livet sitter jättefint. Ett tag...
Problemet är att "kullarna" i urrigningen säckar ihop lite högst upp, förstår ni vad jag menar? Hur kan detta undvikas. Sydde i ett betydligt stadigare tyg än vad jag har planerat att sy klänningen i, så jag vet inte om det skulle hjälpa så mycket med mellanlägg. Rigelinband? Har inget hemma men skulle det kunna fungera? Tanken var att jag skulle ha skenor så jag sydde fast kanaler i fodret, provade med ganska styva plastskenor men det blev inte bra, har aldrig provat rigelinband så jag vet inte hur pass böjbara de är. Har börjat spåna på en snygg axelbandslösning men det känns så fel att lämna ursprungsiden men ideerna börjar sina... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:20.