![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kantstickningspressarfot?
Är det någon som har något klokt att säga om kantstickningspressarfoten till bernina, fungerar den bra till exempel om man vill sy kantband på barnkläder i trikå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nja, det är nog bäst om du tittar på den här filmen på engelska från Bernina USA.
http://www.bernina.se/product_detail...-i278-sSE.html Jag tycker inte att den funkar så bra på trikå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
det är ju mest trikå jag vill ha den till, så då hoppar jag en sån tror jag.
tack |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker att kanstickningsfoten fungerar perfekt på alla under-
lag som jag har provat. Tyvärr så har jag inte provat på trikå. Foten är helt underbar. Syr med tråckelstygn och grövre tråd hur mycket stickningar som helst. Syr även med vanlig tråd. Gör även dubbla stickningar. Jag gruvar mig aldrig för att göra stickning. Det är en njutning. När du har börjat använda den så vill du inte vara utan den. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
kantstickningspressarfot |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.